|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:06, 30 Lip 2011 Temat postu: bmw e34 m50tub25 koszalin |
|
|
witam! po wczorajszej/dzisiejszej nieudanej wycieczce po bmw postanowilem zalozyc taki dzial, moze kiedys komus sie przyda. ponizej opisze wam cala sytuacje jak to wygladalo.
ja, slimak i dziadzia darek wybralismy sie po bmw do koszalina. bylo to fioletowe e34, m50tub25, m-pakiet w poliftowej budzie (skladak 96r). po przyjezdzie zabralismy sie za ogladanie auta z zewnatrz i juz na tym etapie "werywikacji" okazalo sie, ze beemka jest w duzo gorszym stanie niz opisywal to sprzedajacy. po zbadaniu auta miernikiem lakieru dowiedzielismy sie, ze auto bylo powtornie malowane (tragedi nie bylo bo byla to poprostu druga powloka lakiernicza-dla mnie temat do przelkniecia). nie liczylem na to, ze auto nie bylo nigdy nigdzie podmalowywane, ale tych elementow bylo dosc sporo. gorzej jednak bylo z korozja tej beemki tzn. mialy byc tylko lekkie rdzawki na tylnej klapie. okazalo sie, ze przednie prawe drzwi nadawaly sie juz tylko do wymiany, reszta drzwi do naprawy, pas tylny pod klapa rowniez byl podrdzewialy, burchle wychodzily na tylnym nadkolu i blisko progu z tylu, spod nakladek progowych od zewnatrz auta, na calej ich dlugosci rowniez wydobywal sie rudzielec. na tym etapie ogledzin auta stwierdzlismy jeszcze peknieta gume przy przeplywomierzu.
next episode-diagnostyka komputerowa
pojechalismy sobie na zadaszony parking w celu podpiecia auta pod komputer. tam rowniez wyszlo pare mankamentow (sonda lambda, modul air bag itd). najbardziej z tego wszystkiego podpadajaca byla tabliczka na blotniku z numerem vin. co sie pozniej okazalo nie pochodzila od nadwozia na, ktorym byla przyczepiona. z numerem na podszybiu rowniez bylo cos kombinowane, bo po zdjeciu plastikowej obudowy widac bylo ponowne malowanie tego miejsca. dodam, ze auto bylo w poliftowej budzie a vin, ktory byl do niej przyczepiony pochodzil od auta z 90r. kiedy slimak "dostal sie" juz do silnika wyszlo, ze jest on z angola 95r (co pasowaloby do poliftowej budy). zagary tego auta rowniez pochodzily z innej beemki (czyli to juz trzeci vin, na ktory napotkal slimak diagnozujac auto).
next episode-wjazd na rampe
no i tu bylismy juz w 100% pewni, ze jest to przerobiony anglik. widac to bylo po wyjsciu kolumny kierowniczej z grodzi. byla tam chamsko zrobiona dziura, z ktorej wychodzily powyrywane elementy wygluszenia. na tej kolumnie wisiala sobie guma uszczelniajaca, ktora pewnie nie pasowala do tej zrobionej swoimi sposobami dziury. tak wiec dziura w grodzi po lewej stronie nie byla zrobiona przy produkcji tego auta w fabryce. podloga nie byla taka rewelacyjna jak opisywal to sprzedajacy. progi okazaly sie do wymiany, korozja (i to dosc spora) byla widoczna w miejscach gdzie sa wstawione gumowe "korki", najbardziej niepokojace bylo laczenie tlnej belki z podwoziem (bylo tam bardzo duzo rdzy, a to juz jest wielkie niebezpieczenstwo jezdzic takim autem).
po tym jak sprzedajacy dowiedzial sie paru ciekawostek o swoim aucie wycofal ogloszenie i postanowil zatrzymac auto dla siebie. powiedzial, ze "niepotrzebne sa mu problemy" zwiazane z tym samochodem. oczywiscie twierdzil, ze nic nie wiedzial o tym, ze auto mialo jakas przekladke.
w ten sposob chcialem przestzrec przed tym autem. oto one
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
przed odjazdem "dogadalem" sie z gosciem co do rekompensaty za stracony czas i paliwo i pozeglalismy sie.
za wszelka pomoc jestem wdzieczny slimakowi, dziadzi darkowi, bigosowi (i innym, ktorzy pewnie mieli wielkie checi do pomocy, ale ze wzgledu na brak mozliwosci nie mogli tego uczynic)
zapomnialem dodac, ze auto nie ma papierow od gazu (gosciu powiedzial mi o tym 40km przed koszalinem) i ze miala pre wyciekow.
the end
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benio83 dnia Nie 0:26, 31 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szparco
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:59, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No to grubo, koła chociaż trzeba było kupić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:14, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tez mi to przyszlo do glowy, ale nie kupowalem kota w worku... nie wiedzialem czy sa proste te fele, bo na aucie byly zalozone inne alu i nie mialem jak sprawdzic tych tych ze zdjec (OZ)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:24, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Benio zapomniałeś o paru "mało" istotnych faktach
Miska olejowa miała ogromną łatę od przodu, skrzynia biegów posiadała świeży wyciek oleju, dyferencjał był mocno spocony. Grubość lakieru pod tylną klapą oznaczał spotkanie z obcym (szpachla).
Wnętrze składało się z szaro jasnej tapicerki oraz czarnej podsufitki. Tłumik z tyłu co prawda nie pukał w podłogę jednak latał bardzo luźno. Z tyłu prawy amorek był bardziej wyeksploatowany. Miała być do wymiany tuleja wahacza a okazało się co innego (co to było? nie pamiętam już). Szyba w drzwiach się zacinała.
Plusy : lampy świeciły ładnie, szyby były całe, silnik pracował cicho.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makaveli
Gość
|
Wysłany: Nie 10:43, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
"Plusy : lampy świeciły ładnie, szyby były całe, silnik pracował cicho."
Fajne felgi ( przynajmniej na zdjęciu )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:41, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
niestety smiem sadzic ze 50% aut w Polsce to takie wynalazki, skladaki,przeszczepy ,walowane i inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szalona
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:15, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
benio83 napisał: | tez mi to przyszlo do glowy, ale nie kupowalem kota w worku... nie wiedzialem czy sa proste te fele, bo na aucie byly zalozone inne alu i nie mialem jak sprawdzic tych tych ze zdjec (OZ) |
To trzeba było powiedzieć gosciowi, że lampy dobrze swiecą niech wykręci dla Ciebie (zawsze się przydadzą), bo auto i tak już tylko na części sie nadaje po takiej diagnozie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szalona dnia Nie 16:16, 31 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prezes
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:09, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No to tylko kilometrów narobiliście ze zdjęć ładna, w realu lipa .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:54, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
masz zdjęce środka?
rarytas m-pakiet był w opcji dla e34 325 czy tylko m5 i v8,
rozkoduj zawsze sobie vin przed wyjazdem, bo różne żeczy można spotkać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Daros dnia Pią 22:06, 05 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szalona
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:19, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Daros napisał: |
rozkoduj zawsze sobie vin przed wyjazdem, bo różne żeczy można spotkać. | Ale który Vin? Przecież to auto składało sie z kilku aut i co element to inny vin hahahahah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 1:00, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Daros napisał: | masz zdjęce środka?
rarytas m-pakiet był w opcji dla e34 325 czy tylko m5 i v8,
rozkoduj zawsze sobie vin przed wyjazdem, bo różne żeczy można spotkać. |
vin pochodzil z europejczyka, a politft i m-pakiet zawsze mozna sobie dolozyc. nie ukrywam, ze spieszylem sie z wyjazdem po to auto bo nie chcialem zeby ktos mi je sprzatnal spod nosa.
ps. z tego co kojarze to m-pakiet byl opcja stylistyczna dostepna w kazdym modelu e34, ale moge sie mylic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:08, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
e34 w m-pakecie niezły rarytas też bym się napalił , ale chyba ciężko dostać w PL,
wiecie może jakie były dodatki w oryginalnym m-pakiecie e34?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:28, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Daros napisał: | e34 w m-pakecie niezły rarytas też bym się napalił , ale chyba ciężko dostać w PL,
wiecie może jakie były dodatki w oryginalnym m-pakiecie e34? | z zewnatrz to:
zderzaki, prgi i ewentualnie fele,
a w srodku to:
czarna podsufitka, siedzenia sportsitze i chyba jeszcze jakies gadzety w postaci kierownicy itp...
pewnie o czyms nie wiem lub zapomnialem napisac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szparco
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:48, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zderzaki, progi, felgi, podsufitka, lusterko wewnetrzne, fotele (czasem i kanapa), kierownica, gałka, zawias(osobna opcja), i jakieś bajery mniej istotne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|