|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mundek002
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELBLĄG Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:23, 28 Lis 2012 Temat postu: Wymiana świec żarowych |
|
|
Muszę wymienić świece żarowe, może ktoś podpowie do jakiego warsztatu postawić. pozdro :-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 2:42, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dlaczego sam tego nie zrobisz?
W każdym warsztacie Ci wymienią bez problemu nie jest to skomplikowana operacja ale na wszelki wypadek nadzoruj co robią hehe
Aha tylko nie urwij jak nie idzie to nie ruszaj, nic na siłe. Podobno lepiej na rozgrzanym silniku to robić, metal od ciepła się odpręża, rozkurcza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artur dnia Czw 2:44, 29 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szparco
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:55, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
na odwrót, zimny metal ma mniejszą objętość niż ciepły.
Zimą truty telegraficzne są napięte, a latem zwisają luźno
sorki że się wymądrzam xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mundek002
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELBLĄG Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:22, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Artur napisał: | Dlaczego sam tego nie zrobisz? |
nie mam warunków
Cytat: | W każdym warsztacie Ci wymienią bez problemu nie jest to skomplikowana operacja |
dla niektórych wiesz mi jest, jak byś pojechał do warsztatu i koleś na wstępie mówi Ci że się mogą urywać, to co byś zrobił, postawił byś do niego?
Cytat: | odpręża |
tylko po obróbce cieplnej,
pozdrawiam :-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NegroEG
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:16, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
mundek napisz PW bylbym w stanie ogarnać ci te świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:18, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ZTCP to świece żarowe wymienia się na ciepłym silniku - ani gorącym ani zimnym. Metal po nagrzaniu robi się plastyczny, a kto widział chociaż raz świecę żarową wie że jest ona dużo bardziej delikatna niż głowica; szczególnie (moim zdaniem) cienka część metalu tuż za gwintem. Na każdą świecę trzeba sobie przygotować dużą ilość czasu i max cierpliwości. Delikatnie ciut odkręcić po czy przykręcić i tak ponownie. Po wyciągnięciu świecy najlepiej jest oczyścić gniazdo rozwiertakiem do gwintów (np.NGK produkuje takie coś) i świecę wkręcić na odpowiedni moment . Do świec używa się specjalnej nasadki, najlepiej kątowej o rozmiarze 9,5 dla silnika M57 (i pochodnych); a także nakłada specjalną pastę zabezpieczającą przed korozją.
Kto z Was wymieniał już świece żarowe sam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NegroEG
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:33, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ja co prawda nie w bmw ale wymieniałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 2:45, 30 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Sparco o tym pisałem ciepły się odpręża, rozkurcza czyli w rzeczywistości otwory pod świece będą miały większą średnicę.
Jak wymieniałem u siebie to zrobiłem rundkę do Nowego dworu (akurat musiałem tam pojechać) po czym odrazu zabrałem się za wyciąganie na szczęście nie sam. Opornie ale poszło dobrze tylko trochę rozkręcania w M57. Gwint przejechalem lekko zeszlifowanym gwintownikiem żeby dobrze przeczyścić
Nie było to aż tak skomplikowane ale ślimak ma racje trzeba się uzbroić w cierpliwość i nic na siłe.
Co do tego tekstu od mechaników to masz racje Mundek ale to są w końcu mechanicy. Na rogu Sadowej przy Grunwaldzkiej mają jakies pojęcie o robocie (chociaż ja ich źle wspominam to dużo ludzi poleca) chyba, że właśnnie tam tak powiedzieli
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artur dnia Pią 2:53, 30 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|