|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:01, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Też się z tym spotkałem ale zależy na której się tankuje. Niektórzy dolewają specjalne preparaty aby temu zapobiec i zdaje to egzamin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:46, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Bigos napisał: | Nie wiem jak jest z jakością ropy, bo mam małe doświadczenie. Wiem natomiast, że ropa którą szwagier zatankował w ZSRR w drugiej połowie grudnia najzwyczajniej zamarzła. W kanistrze zrobiła się normalnie kasza. Albo tam już na stacjach chrzczą, albo letnią zimą sprzedają. |
To prawda i nikt nic nie zataja - w "ZSRR" (jak to ślicznie ująłeś) ropa była długo zwykła a pod koniec roku dopiero wrzucili "zimową". Oni o tym mówią, ale POLACY nie (chociaż przyznam że ja to wiem od Szejka, jedynego uczciwego importera którego znam )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabi
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:06, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
slimak sadzisz ze ja jestem nie uczciwy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:13, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
slimak napisał: | (chociaż przyznam że ja to wiem od Szejka, jedynego uczciwego importera którego znam ) |
z ta uczciwoscia mnie ranisz, ałaaa ... odnosze sie do naszej garazowej rozmowy (wiesz o co i o kogo mi chodzi)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:21, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kurde, a potem w garażu myślałem sobie....... nie dopisałem "......od którego biorę" i będzie draka. No i jest draka Oczywiście nie chciałem Was chłopaki urazić, wszystko lajtowo. Jutro w garażu poprawka z dyskusji, tym razem będziemy szukać głębszego sensu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 19:22, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szalona
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:23, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kabi napisał: | slimak sadzisz ze ja jestem nie uczciwy? |
Ty to już nawet na miano szejka nie zasługujesz bo żeś się EXportował na zachód.... jesteś bardziej export niż import :smt016
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabi
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 2:17, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
no niestety zycie zmusilo:( a szejkiem nie musze byc bo jestem lepszy:P tylko sie wkurzylem za ta nie uczciwosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:19, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wpadniesz z siekierką to Ci przejdzie ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabi
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:41, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
teraz sam sobie grozisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
einstein0
I stopień wtajemniczenia
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg - Bartoszyce Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:46, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Przyłączam się do tematu bo po zalaniu jakiegoś wynalazku na początku roku też wymieniłem dwie pompki. Najpierw na używkę i po trzech tygodniach na nową firmy era. Od razu inne auto i z odpalaniem i z mocą. W M43 trzeba 3,5 bar. Teraz sam jeżdżę sobie po paliwko i nie ma problemów żadnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:00, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
I to dobry przykład, że jak sam nie załatwisz to będziesz załatwiać dwa razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kabi
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:53, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
koledzy moje auto calyczas na zagranicznym sam woze i uzyczam znajomym:P i wszyscy maja wszystko ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lewarr
Klubowicz
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chruściel Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:55, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a o co chodzi jak mam 5 l w e34 to nie zapale jej nie ma szans a jak juz jest 10 to zapala normalnie .. czy może być ze pompa nie sięga paliwa ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:58, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jak najbardziej pompa jest już na wykończeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lewarr
Klubowicz
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chruściel Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:16, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
to czyli pompa paliwa napewno??? bo jak jest wiecej paliwa to wszystko działa bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:36, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
wiesz, ze jesli wyjezdzisz paliwo do tzw "zera" i auto ci stanie, odkrecisz wtedy dekiel w zbiorniku (ten od pompy) i zobaczysz, ze w zbiorniku masz jeszcze pare litrow benzyny!
wszystko zalezy czy te 5 litrow dolewasz do suchego zbiornika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amilo2727
Klubowicz
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupia/Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:36, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie gdy pompa dożywała swych dni to i 15 litrów w zbiorniku, a tu kuku w trasie zdechła. Po zmianie na Pierburga (w moim przypadku) zupełnie inne auto.No i wreszcie jak mi się rezerwa zapali to nie stoję tylko jadę zatankować, a wcześniej był klops.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neptunek
Klubowicz
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:16, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jezeli paliwko z importu to tylko z wiadomego zrodla mi ostatnio moje zrodelko wyschlo i 200ltr beka /zachomikowane zapasy/ zionie pustka. Jak do tej pory od czasu do czasu uzywalem importowanego mniej mocy bylo i spalanie wieksze ale nie bylo problemow. co jakis czas zalewalem krajowej 98 i czuc bylo roznice zdecydowana ale daje rade. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lewarr
Klubowicz
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chruściel Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:19, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
neptunek napisał: | Jezeli paliwko z importu to tylko z wiadomego zrodla mi ostatnio moje zrodelko wyschlo i 200ltr beka /zachomikowane zapasy/ zionie pustka. Jak do tej pory od czasu do czasu uzywalem importowanego mniej mocy bylo i spalanie wieksze ale nie bylo problemow. co jakis czas zalewalem krajowej 98 i czuc bylo roznice zdecydowana ale daje rade. Pozdrawiam |
ruskie ma wiecej oktanów niz te polskie zenione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neptunek
Klubowicz
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:48, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego Lewarr byc moze wiecej ale konkretnie w moim przypadku spadek mocy i a zwlaszcza wzrost spalania byl wyraznie zmieniony. Byc moze lipna wacha byla niemniej jednak nigdy nie mialem zadnych problemow nawet w zimie nigdy nic nie zamarazlo a przypominam ze moja ksiezniczka ma dlugie czasy przestoju i sporadycznie jest zabierana na krotkie spacery gdy mnie nie ma w kraju. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lewarr
Klubowicz
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chruściel Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:59, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
neptunek napisał: | Kolego Lewarr byc moze wiecej ale konkretnie w moim przypadku spadek mocy i a zwlaszcza wzrost spalania byl wyraznie zmieniony. Byc moze lipna wacha byla niemniej jednak nigdy nie mialem zadnych problemow nawet w zimie nigdy nic nie zamarazlo a przypominam ze moja ksiezniczka ma dlugie czasy przestoju i sporadycznie jest zabierana na krotkie spacery gdy mnie nie ma w kraju. Pozdrawiam. |
to morze akurat coś złego się natrafiło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:26, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Co do jakości importowanej to i ropa i benzyna jest lepsza bo wschodni sąsiedzi nie mają wymogów uzdatniania paliw. W Polsce jest oprócz standardowych środków przeciwstukowych dodaje się innych pierdół o których nie mam zielonego pojęcia. Odbija się to tym, że gdy spalasz polskie paliwa to silnik jest czyściejszy i wytrzyma teoretycznie więcej. Do tego spaliny uchodzą wysoko do atmosfery, zmniejszając efekt smogu. Co do mocy to działa tak jakbyś do baku wlał 80% czystej benzyny i 20% wódki. Spali się to i to ale już moc będzie mniejsza niż na czystej benzynie.
Liczba oktanów wbrew pozorom nie gra żadnej roli w mocy. Oktany służą do zmniejszenia efektu stukowego, czyli niekontrolowanych zapłonów (bądź ich gaszenia) w komorze silnika, które bardzo niekorzystnie wpływają na panewki, głowice i łożyska wału korbowego. W mniejszym stopniu na zawory, tłoki i korbowód. Zatem jak producent każe lać 95Pb to lejemy 95, a nie ruskie 92 bo zarżniemy silnik
Więcej na temat liczby oktanowej jest tutaj:
Kod: | http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lewarr
Klubowicz
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chruściel Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:16, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Artur napisał: | Co do jakości importowanej to i ropa i benzyna jest lepsza bo wschodni sąsiedzi nie mają wymogów uzdatniania paliw. W Polsce jest oprócz standardowych środków przeciwstukowych dodaje się innych pierdół o których nie mam zielonego pojęcia. Odbija się to tym, że gdy spalasz polskie paliwa to silnik jest czyściejszy i wytrzyma teoretycznie więcej. Do tego spaliny uchodzą wysoko do atmosfery, zmniejszając efekt smogu. Co do mocy to działa tak jakbyś do baku wlał 80% czystej benzyny i 20% wódki. Spali się to i to ale już moc będzie mniejsza niż na czystej benzynie.
Liczba oktanów wbrew pozorom nie gra żadnej roli w mocy. Oktany służą do zmniejszenia efektu stukowego, czyli niekontrolowanych zapłonów (bądź ich gaszenia) w komorze silnika, które bardzo niekorzystnie wpływają na panewki, głowice i łożyska wału korbowego. W mniejszym stopniu na zawory, tłoki i korbowód. Zatem jak producent każe lać 95Pb to lejemy 95, a nie ruskie 92 bo zarżniemy silnik
Więcej na temat liczby oktanowej jest tutaj:
Kod: | http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa |
|
a wiesz co z tym pierwszym to się nie zgodzę bo mój bra z katów rybackich dawał próbkę ropy z ruskich do analizy i to z najgorszego cepeenu u ruskich tak mówią o nim i ropa miała wszystkie wymogi jakie powinna mieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 2:02, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A jak sie na niej jeździło? jak dobrze to tylko się cieszyć ja nie mówię, że na kazdej stacji tak jest. Chociaż podejrzewam, że sąsiedzi sami mieszają lepszą zgorszą dla zysku.
W-g mnie importowane jest lepsze, niektórzy maja inne zdanie. Z tymi dodatkami to kiedyś mi nauczycielka z chemii tłumaczyła jak to wygląda. powiem szczerze, że była to bardzo ciekawa teoria i ja w nią wierze. Oczywiście nie mówię, że polskie paliwo jest gorsze, ale takie mam odczucie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neptunek
Klubowicz
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:53, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wracajac do tematu liczby oktanowej to naprawde fajne opracowania mozna znalezc w necie. Jakis czas temu korzystajac z dobrobytu jednej z angielskich telewizji /przejezdzalismy kanal angielski/ widzialem program wlasnie o testach paliw gdzie konkluzja finalna bylo ze nowsze silniki po zalaniu pb95 mialy o 5% mniejsza moc pewno to wynikalo z tego ze konstruktory ustawili silniki dokaldnie pod to paliwo. Ja z wlasnego doswiadczenia wiem ze jak zaleje pb95 krajowa to spalanie mi wzrasta nawet do 1ltr na 100km. nie raz juz sprawdzalem i to takie moje prywatne odczucia sa. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|