|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:38, 19 Gru 2010 Temat postu: koledzy pomocy silnik sfiksowal :( |
|
|
witam mam problem z silnikiem w mojej 7 stoi pod domem i nie da rady nia jechac krotko objawy ..... najpierw przestaly chodzic wszystkie zegary predkosciomierz temp. itd..... zgasilam odpalilam chodza normalnie ale silnik zglupial trzesie tak jakby nie chodzily wszystkie gary i bardzo slabo sie wkreca na obroty jechac sie nie da , jak sie doda gazu na wyzsze to chwile lepiej a jak pusci pedal i schodzi na niskie to masakra , dodam ze odpala bez problemu.... moze to czujnik walka, walu moze przebicie na kablach. moze komp zeswirowal... :roll: :roll: Pomocy moze ktos moglby podjechac do mnie zobaczyc ( najlepiej z kompem) moj numer 604-054-274 z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piekna dnia Nie 17:38, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:41, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
odłącz akumulator na min 30min i zobacz czy lepiej
coś było robione ostatnio?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:48, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ostanio nic nie bylo robione...... sprobuje jutro rano odlaczyc akumulator moze pomoze :roll: :roll: ale szczerze mowiac watpie ... czy myslicie ze ta awaria silnika ma zwiazek z tymi zegarami co przestaly nagle chodzic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
medyk80
Klubowicz
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:02, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
WItam. W moim poprzednim BMW miałem uszkodzony czujnik wałka i auto zachowywało się podobnie za wyjątkiem zegarów. Wydaje mi się, że są to dwie niezależne awarie (co jest raczej mało prawdopodobne) lub to nie jest wina czujnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prezes
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:39, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko i wylacznie podpiecie pod kompa i bedzie wszystko jasne co ja boli jakie bledy itp. Nie dawaj do mechanika od razu bo bedzie wymyslal ze pol silnika trzeba wymienic itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:00, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
odlaczalismy z kolega Melonem czujnik walka na chodzacym silniku i nie bylo roznicy :roll: :roll: jakie powinny byc objawy??? co do dawania do mechanika to nie mam jak bo bmka nie jezdzi wiec szukam kogos kto ma kompa i moze podjechac do mnie!!!!! znacie kogos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Pon 1:01, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
a jaki tam silnik jest u ciebie m60 3.0 czy m62 3.5 benzyna
sprawdz najpierw ten akumulator czy klemy dobrze łączą (ja musiałem ostatnio je dobrze wyczyścić drobnym papierkiem) bo też immobilizer blokował i radio świrowało a światła działały dobrze i czy ma 12v
na włączonych np. pozycyjnych bo dziwne objawy z tym twoim licznikiem
A czy podczas odpalania nie strzelił w kolektor tz. nie odbił ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Daros dnia Pon 21:26, 20 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:18, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
m60 3.0 nic sie nie stalo podczas odpalania .... zaraz ide odlaczyc ten akumulator :? kolego Daros jak mozesz napisz mi smsa to oddzwonie do Ciebie i powiem dokladnie co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:18, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
no wiec od rana walcze z bestia odlaczylam akumulator na 30 min odpalam przez jakies 5 minut silnik chodzil super potem nagle obroty spadly do 500 moze nawet mniej i zaczela mrygac kontrolka od akumulatora az prawie zgasl i tak chodzil ze ledwo zyl wiec zgasilam zeby sie nie meczyl :cry: :cry: :cry: pomocy!!!!! to chyba cos z ladowaniem :roll:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaTeK
Zarząd Klubu
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 958
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:38, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Asia nie obiecuję ale może na jutro załatwię z pracy takie małe urządzenie które pokazuje ładowanie akumulatora czy dobre, ale nie mogę obiecać bo nie wiem co kierownik powie na to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:25, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
trzeba sprawdzić co się zapisało w pamięci, ładowanie nie koniecznie bo przy obroach 500 to nie będzie ładowania i lampka się zapali.
Może być silniczek tj. Zawór regulacji biegu jałowego
nr. 9 na rysunku
[link widoczny dla zalogowanych]
albo zacieła się dodatkowa przepustnica
nr.6 Dodatkowa przepustnica powietrza/ASC
ja bym odłączył to cięgno nr.17 albo poruszać nim
i wyłącz kontrolę trakcji klawiszem
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Daros dnia Pon 21:31, 20 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:51, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
hmmmm wczoraj wieczorem odpalalam i...... silnik chodzi jak traktor ,obroty zaraz po odpaleniu ok po chwili spadaja prawie do 0 ale silnik nie gasnie potem same znowu skacza wyzej pochodzi chwile i znowu spadaja az w koncu zaczyna sie traktor :cry: silniczek krokowy byl wymieniany wiec to nie to .... i znowu wczoraj wskazowki zegarow nie chodzily ,zgasilam odpalilam chodza ok :roll: kompa potrzebuje kompa bo jechac sie nie da :cry: :cry:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek-gti
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NE
|
Wysłany: Wto 17:05, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym proponowal podczas gdy silnik chodzi zdjac kleme, besz wiedziala czy alternator daje to co powinien, a czy podczas odpalania ma problemy tz. czy aku ma odpowiedniego kopa, zacznij od spraw banalnych i prostych.
Jako nastepna czynnosc: pomierzyc ampery itp, urzadzenia urzyczy Ci napewno jakis troche znajomy mechanik. Potem musi byc komp, chyba ze trafi sie jakis jasnowidz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek-gti dnia Wto 17:09, 21 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:12, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jakis czas temu byl wymieniany alternator i wtedy ladowanie bylo sprawdzane i bylo ok , auto odpala prawie na dotyk bezproblemowo...... juz nie mam pomyslow :roll: :roll: kto ma kompa?????????? wpadlam jeszce na taka rzecz to sie stalo mysle pod wplywem mrozow ciekawe czy jak sie teraz ma zrobic cieplej sporo czy jej przejdzie moze :roll: :roll:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bigos
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia/Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:12, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Też mi przyszedł do głowy alternator gdy czytałem temat, ale jako że nie znam się za bardzo to nie chcę się wypowiadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:58, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Piekna napisał: | to sie stalo mysle pod wplywem mrozow ciekawe czy jak sie teraz ma zrobic cieplej sporo czy jej przejdzie moze :roll: :roll: |
ty aska ale dzis w rmf-ce zapowiadali dla warminsko-mazurskiego do -25'c w nocy :lol: wiec ciekawe jak twoja bestia bedzie zachowywala sie jutro nad ranem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:36, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
benio83 napisał: | Piekna napisał: | to sie stalo mysle pod wplywem mrozow ciekawe czy jak sie teraz ma zrobic cieplej sporo czy jej przejdzie moze :roll: :roll: |
ty aska ale dzis w rmf-ce zapowiadali dla warminsko-mazurskiego do -25'c w nocy :lol: wiec ciekawe jak twoja bestia bedzie zachowywala sie jutro nad ranem | jak bedzie -25 to moja bestia spier.......... do cieplych krajow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:58, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tomek-gti napisał: | Ja bym proponowal podczas gdy silnik chodzi zdjac kleme, besz wiedziala czy alternator daje to co powinien, a czy podczas odpalania ma problemy tz. czy aku ma odpowiedniego kopa, zacznij od spraw banalnych i prostych.
Jako nastepna czynnosc: pomierzyc ampery itp, urzadzenia urzyczy Ci napewno jakis troche znajomy mechanik. Potem musi byc komp, chyba ze trafi sie jakis jasnowidz. |
spalisz kompa jak odłączysz kleme na włączonym zapłonie , BMW w tis-ie zakazuje takich zabaw :lol:
bez alternatora też powinien chodzić równo
z tymi licznikiem to dziwne, jakby gdzieś brakowało masy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Daros dnia Wto 21:03, 21 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:35, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ciekawe co odpowiada za wskazowki wszystkich zegarow i czy to moze miec wplyw na silnik bo juz zglupialam do reszty :shock:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darth talil
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: elblo Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:16, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
witam- po opisie objawów obstawiam akumulator-miałem dokładnie takie same objawy- 1)sprawdź czy masz właściwą wielkość aku(ampero-godziny itp) 2)wydolność obecnego aku,gęstość elektrolitu 3)ładowanie
miałem tak że aku przez rok smigał-a pożniej zdechł- sie okazało że jakiś baran ,,na sztukę''wstawił 55Ah a fabryka dla mojej 2-litrówki przewidziała 72Ah-więc sugestie opieram na własnym doświadczeniu.pozdrawiam-mam nadzieję że autko szybko odżyje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaklys
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:55, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
witam
moja opinia jest taka że jak to by był aku lub ładowanie to po kilku odpaleniach i przy takim mrozie aku by padł i auto by nie odpaliło, a koleżanka pisze że auto odpala normalnie i przez jakiś czas nawet ładnie pracuje. nawet jak auto sie odpala na pustym aku np na kablach, raczej nie ma poźniej takich objawów. Ale oczywiście mozna to sprawdzić, zmiana aku zajmuje chwilkę.
Życzę powodzenia i cierpliwości
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:01, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
hmmmm musze napisac ze jakis czas temu mialam takie zdarzenie ze.... jechalam i zgasla mi nagle w czasie jazdy ........... potem nie chciala juz zapalic ..... po jakis dwoch godzinach pojechalismy ja scholowac i odpalila przejechalam nawet kawalek i zgasla ............... na drugi dzien podladowalam ja na kable od drugiego auta i bylo dobrze jezdzila wszystko ok............... az do teraz ...... moze to ma jakis zwiazek .... wtedy myslelismy ze to akumulator :roll: :roll:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bigos
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia/Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:55, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Wygląda jakbyś nie miała albo prawie nie miała ładowania i jeździła na akumulatorze samym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekna
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Elblag Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:30, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
czy to mozliwe zeby bylo cos z ladowaniem jak auto odpala pratycznie na dotyk dzisiaj zauwazylam taka rzecz ona ma problem tylko na niskich obrotach trzesie i chodzi jak traktor ,wystarczy ze wejdzie na 1000 i juz jest ok tylko slabo sie wkreca do 2 ,2,5 tys obr. potem juz dobrze na wyzszych......... ma momenty krotkie ze na chwile zalapuje i chodzi ok ale za chwile znowu traktor :cry: :cry: :cry:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|