|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
świeżak_ka
Początkujący
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:05, 06 Kwi 2017 Temat postu: Falujące obroty e46 318ci 2002r 143 kM + LPG |
|
|
Witam!
Mam problem z falującymi obrotami. Po wymianie filtra powietrza występuje falowane obrotów na luzie. Obroty skacza od 1100 - 1600.. Dodam, że gdy wymieniałam filtr, rurka/wąż łączący filtr powietrza z przepływomierzem miała źle założoną gumę w zasadzie nie była ona założona tylko wciśnięta i cała pozgniatana, a opaska w ogóle nie założona tylko po prostu "położona" - chodzi o to, że w ogóle nie trzymała. I od momentu kiedy wszystko zostało założone prawidłowo wystąpiło falowanie obrotów.
Dodam, że przepustnica została już wyczyszczona i został sprawdzony przepływomierz.. [/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:42, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Na przyszłość prośba byś pisał jakie auto i jaki motor + jak masz gaz to też jest istotne
Zacznij od sprawdzenia przepustnicy - czy czysta
Sprawdź czy nie są popękane rurki od układu dolotowego za przepustnicą
Wyjmij silniczek krokowy, jak dalej auto faluje to znaczy, że jest uszkodzony i wymaga wymiany
Jeżeli żadne z powyższych to czujnik położenia wału albo vanos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
świeżak_ka
Początkujący
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:04, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Napisałam w temacie, ale następnym razem umieszczę to w poście! Dziekuje a podpowiedz Wiec napisze jeszcze raz BMW e46 318ci 143 kM coupé 2002r + lpg
Przepustnica została juz wyczyszczona i dalej to samo. Jutro sprawdzę rurki i silnik krokowy! Dzięki za podpowiedz
Mam nadzieje, ze to cos z tego, Bo ostatnio to auto nie daje mi spac! 😰
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:50, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Falowanie jest dość mocne więc podejrzewam, że na silniczku krokowym się skończy. Ewentualnie wymiana czujnika położenia wałka.
Jeżeli byłby to vanos to było by go słychać po podniesieniu maski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:26, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Artur nie wprowadzaj Pani w błąd
N42 to dość specyficzny silnik i będziesz miała ogromne szczęście jeśli bez większych kosztów dojdziesz co było powodem. W tym silniku są niejako 2 przepustnice, pierwsza przy przepływomierzu a druga to VALVETRONIC. Bez komputera nie dojdziesz co jest powodem falowania. Być może trzeba będzie zrobić kalibrację.
Przy okazji diagnostyki niech mechanik sprawdzi wszystkie widoczne parametry pracy, w tym np. sondy lambda.
Powodem złej pracy może być źle skalibrowana instalacja LPG. Czy jeśli pojeździsz cały dzień bez włączania LPG to falowanie nie ustaje? Mowa o jeżdżeniu, a nie podskoczeniu raz na dzień do sklepu spożywczego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 11:30, 07 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|