|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kubol
I stopień wtajemniczenia
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: elblag Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:26, 15 Gru 2010 Temat postu: Faluja obroty na jałowym biegu |
|
|
siemka mam pytanie jak w temacie faluja mi obroty na jałowym biegu i nie zawsze czy to moze byc wina silniczka korkowego. tylko na niskich obrotach na wyzszych nie wchodzi bez problemu.jak sprawdzic czy dobry i samemu da rade to zrobic.dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bigos
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia/Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:45, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
napisz coś więcej, jakie auto, jaki silnik, jeszcze jakieś objawy, coś już było sprawdzane/wymieniane ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kubol
I stopień wtajemniczenia
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: elblag Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:51, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
autko to e36 sedan silnik 1.8 m40.zawsze tak miałem jak jest wiltotno lub pada deszcz słabo idzie wtedy ale tylko na niskich i potrafi zgasnąć.teraz jakos czesciej sie robi.narazie nic prócz swiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darth talil
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: elblo Płeć:
|
Wysłany: Śro 3:42, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli chcesz wyczyścić silniczek krokowy-to go wypnij zanurz w nafcie lub ropie-niech odpuści syf-poźniej wacikami delikatnie tam gdzie dojdziesz następnie kilkakrotne płukanie benzyna ekstrakcyjną-zostaw do wysuszenia lub odmuchaj sprężonym powietrzem-podłącz silniczek zrob reset kompa(jest gdzieś opisany) i jeśli to było przyczyną-będzie si, jeśli nie pomoże to dalej ,,lewe''powietrze na przepływce(dziura w gumie przepływomierza)- lub nieszczelny dolot,filtr powietrza,paliwa- ewentualnie podepnij pod kompa-może czujnik położenia wału,wałka rozrządu,położenia przepustnicy itp. a co do świec-a przewody WN nie mają przebicia?
jeśli pomogłem wiesz gdzie kliknać pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaTeK
Zarząd Klubu
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 958
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:37, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
obstawiam na przewody, kopułka, palec jak mówisz że jak jest wilgotno to pewnie przewody zapłonowe. Otwórz maskę wieczorkiem najlepiej będzie widać i zobacz czy nigdzie nie widać iskry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prezes
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:12, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też bym obstawiał przewody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kubol
I stopień wtajemniczenia
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: elblag Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:52, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ale chłopaki obroty wtedy by az tak falowały i auto by gasło.dzisaij odłaczyłem korkowca i obroty sa koło 900 1000 chodzi normalnie a jak włoż to faluja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darth talil
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: elblo Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:12, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kubol napisał: | ... dzisaij odłaczyłem korkowca i obroty sa koło 900 1000 chodzi normalnie a jak włoż to faluja. | wyczyść,zresetuj,zapomnij
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kubol
I stopień wtajemniczenia
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: elblag Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:23, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jakie powinny byc obroty po wyciagnieciu wtyczki od korkowca bo ja mam stabilne to dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwek255
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag
|
Wysłany: Śro 21:28, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Podjedz do mnie to podmienimy i sprawdzimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MELON3
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELBLAG Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:28, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
jesli odlaczysz krokowy to powinien zgasnac z tego co wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kubol
I stopień wtajemniczenia
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: elblag Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:00, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ale jestescie pewni ze jak odłacze go z wtyczki korkowca to ma zgasnac !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darth talil
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: elblo Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:39, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
zrób jedno-np.; wyczyść- nie pomoże szukaj dalej przyczyn
Kubol napisał: | jakie powinny byc obroty po wyciagnieciu wtyczki od korkowca bo ja mam stabilne to dobrze |
może mylisz silniczek krokowy z przepływomierzem-jak jest zje..a...ny
Kubol napisał: | Ale jestescie pewni ze jak odłacze go z wtyczki korkowca to ma zgasnac !!! |
nie.bo silnik przechodzi w tryb awaryjny i sobie sam poprawia
poczytaj;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
obroty powinieneś mieć od700(minimum żeby zaczał ładować alternator) do ok1000obr/min zwłaszcza jak jest taki mróz
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kubol
I stopień wtajemniczenia
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: elblag Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:57, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jak narazie chłopaki wyczysciłem silniczek i działa nie faluja obroty ja zrobiłem juz 200 km.dzięki z góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darth talil
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: elblo Płeć:
|
Wysłany: Wto 3:22, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kubol napisał: | Jak narazie chłopaki wyczysciłem silniczek i działa nie faluja obroty ja zrobiłem juz 200 km.dzięki z góry | a punkcik gdzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|