|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Glead
Początkujący
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:50, 24 Mar 2014 Temat postu: [e60] Brak mocy na niskich obrotach |
|
|
E60 -535d di turbo
Na niskich obrotach nie ma mocy. Podejrzewam że coś z podciśnieniem przed turbiną. Podobno często pada zawór odpowiedzialny za to. Jest w EG ktoś na tyle ogarnięty że by to zdiagnozował i naprawił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lewarr
Klubowicz
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chruściel Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:16, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
raczej cos z turbina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 2:17, 25 Mar 2014 Temat postu: Re: [e60] Brak mocy na niskich obrotach |
|
|
Glead napisał: | Jest w EG ktoś na tyle ogarnięty że by to zdiagnozował i naprawił? |
zapytaj slimaka czy ma ochote sie pobawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Glead
Początkujący
Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:41, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tak wiem, pierwsze co przychodzi do głowy to turbina. Ale czytałem troche to ludzie się chwalą że wystarczyło w ich przypadku wymienic zawor ktory steruje cisnieniem podawanym na turbine (przez co ona źle pracuje) lub przewody miedzy ciśnieniowe.
Co do ślimaka to narazie nie bede mu głowy zawracał. Jade jutro do ASJ, zobacze co powiedzą, oraz co pokaże komputer. Jak by co to bede potem atakował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:47, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Winę najprawdopodobnie ponosi STEROWNIK elektroniczny turbiny. Awarii ulegają silniczki wewnątrz. Sterowniki naprawiają najbliżej w Gdańsku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:19, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Albo sterownik albo wąż od podciśnienia :-)
Wszystko co steruje zmienną geometrią w turbinie.
Ogólnie temat rzeka bo możliwości jest nie mało ale proponiję sprawdzić najpierw ciegno na turbinie (czy się ruszają - nawet w miejscu jak gazujesz auto. Jak nie to znaczy, że przycieła się zmienna geometria i turbina do regeneracji lub całkowitej wymiany), później wężyki (najczęstrza przyczyna - puszczają powietrze. Koszt wymiany niewielki - do e39 za komplet w ASO 130pln), następnie elektrozawory (wystarczy je odpiąć i sprawdzić różnicę - uwaga będzie strasznie dymił. Wystarczy je przeczyścić tylko delikatnie ewentualnie wymienić ale nie polecam jakichś tam zamienników), gruszka (moze jest nieszczelna), zawóg egr (możliwe, że już siadł bądź jest bardzo zawalony), dalej kierował bym się w stronę przepływki (w e60 535d nie wiem jak ją sprawdzić.. - komputer?) i doszedłbym do katalizatorów (może są już tak zawalone, że nie puszczają spalin pod odpowiednim ciśnieniu.
Tak czy inaczej podłącz do kompa, zrób test w czasie jazdy, sprawdź doładowanie, wtryski... może coś wyskoczy :-)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artur dnia Śro 13:24, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greg
Początkujący
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pon 1:48, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja miałem problem ten sam - kolego przyczyna może całkiem prosta- sprawdzić vacum jakie daje podciśnienie ; powinno być -08- do -1,0 ; jeśli będzie niższe to całe oprzyrzadowanie silnika nie będzie działało prawidłowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|