Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[e60] Brak mocy na niskich obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Glead
Początkujący



Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:50, 24 Mar 2014    Temat postu: [e60] Brak mocy na niskich obrotach

E60 -535d di turbo

Na niskich obrotach nie ma mocy. Podejrzewam że coś z podciśnieniem przed turbiną. Podobno często pada zawór odpowiedzialny za to. Jest w EG ktoś na tyle ogarnięty że by to zdiagnozował i naprawił?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lewarr
Klubowicz



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chruściel
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:16, 24 Mar 2014    Temat postu:

raczej cos z turbina

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benio83
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 2:17, 25 Mar 2014    Temat postu: Re: [e60] Brak mocy na niskich obrotach

Glead napisał:
Jest w EG ktoś na tyle ogarnięty że by to zdiagnozował i naprawił?

zapytaj slimaka czy ma ochote sie pobawic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Glead
Początkujący



Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:41, 25 Mar 2014    Temat postu:

Tak wiem, pierwsze co przychodzi do głowy to turbina. Ale czytałem troche to ludzie się chwalą że wystarczyło w ich przypadku wymienic zawor ktory steruje cisnieniem podawanym na turbine (przez co ona źle pracuje) lub przewody miedzy ciśnieniowe.

Co do ślimaka to narazie nie bede mu głowy zawracał. Jade jutro do ASJ, zobacze co powiedzą, oraz co pokaże komputer. Jak by co to bede potem atakował


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:47, 26 Mar 2014    Temat postu:

Winę najprawdopodobnie ponosi STEROWNIK elektroniczny turbiny. Awarii ulegają silniczki wewnątrz. Sterowniki naprawiają najbliżej w Gdańsku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur
Klubowicz



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:19, 26 Mar 2014    Temat postu:

Albo sterownik albo wąż od podciśnienia :-)
Wszystko co steruje zmienną geometrią w turbinie.

Ogólnie temat rzeka bo możliwości jest nie mało ale proponiję sprawdzić najpierw ciegno na turbinie (czy się ruszają - nawet w miejscu jak gazujesz auto. Jak nie to znaczy, że przycieła się zmienna geometria i turbina do regeneracji lub całkowitej wymiany), później wężyki (najczęstrza przyczyna - puszczają powietrze. Koszt wymiany niewielki - do e39 za komplet w ASO 130pln), następnie elektrozawory (wystarczy je odpiąć i sprawdzić różnicę - uwaga będzie strasznie dymił. Wystarczy je przeczyścić tylko delikatnie ewentualnie wymienić ale nie polecam jakichś tam zamienników), gruszka (moze jest nieszczelna), zawóg egr (możliwe, że już siadł bądź jest bardzo zawalony), dalej kierował bym się w stronę przepływki (w e60 535d nie wiem jak ją sprawdzić.. - komputer?) i doszedłbym do katalizatorów (może są już tak zawalone, że nie puszczają spalin pod odpowiednim ciśnieniu.

Tak czy inaczej podłącz do kompa, zrób test w czasie jazdy, sprawdź doładowanie, wtryski... może coś wyskoczy :-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artur dnia Śro 13:24, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greg
Początkujący



Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:48, 16 Lut 2015    Temat postu:

Ja miałem problem ten sam - kolego przyczyna może całkiem prosta- sprawdzić vacum jakie daje podciśnienie ; powinno być -08- do -1,0 ; jeśli będzie niższe to całe oprzyrzadowanie silnika nie będzie działało prawidłowo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin