|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:23, 13 Paź 2011 Temat postu: [e39] Błędy INPA - prośba o rozszyfrowanie |
|
|
Witam,
Podlaczylem dzis pod kompa. Mam nadzieje ze ktos jest biegły w błędach
Kod: |
=========================================================================== error memory test V1.41 BMW TI-433 Teepe =========================================================================== vehicle-identifikation-number: WBADD11010BN35981 =========================================================================== E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/13/11 19:58:34 ECU: KOMBI39 JobStatus: OKAY Variant: KOMBI39-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
140 Clamp R
Error frequency : 0
Open circuit Sporadic error ============================================================= E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/13/11 19:58:36 ECU: LCM_II JobStatus: OKAY Variant: LCM_II-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
40 thermal sensor for oillevel defect
Error frequency : 14
Error present ============================================================= E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/13/11 19:58:38 ECU: ZKE3_GM1 JobStatus: OKAY Variant: ZKE3_GM1-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
73 cable WI1 open circuit or wiper relay 1
Error frequency : 10
Sporadic error-------------------------------------------------------------
75 cable WI2 open circuit or wiper relay 2
Error frequency : 9
Sporadic error ============================================================= E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 10/13/11 19:58:38 ECU: IHKA39 JobStatus: OKAY Variant: IHKA39-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
21 Auxiliary water pump
Error frequency : 255
Short circuit to ground Error present ============================================================= E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/13/11 19:59:13 ECU: EWS3 JobStatus: OKAY Variant: EWS3-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
19 toleration of changing code increased with key # 1
Error frequency : 2
Sporadic error ============================================================= E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/13/11 19:59:19 ECU: ZAE2 JobStatus: OKAY Variant: ZAE2-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
24 digital seat occupation recognition
Error frequency : 124
Remain over limiting value-------------------------------------------------------------
4 ignition circuit 0 -> driver airbag
Error frequency : 1
Remain over limiting value =============================================================
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:55, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Oprócz airbaga nic radykalnie wpływającego na jazdę i jej bezpieczeństwo ..... i nie działa Ci przycisk REST
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 20:56, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:56, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wlasnie przed chwila sprawdzilem, dziala ... nie mam pojecia o co chodzi. Swieci sie na zielono przy zgaszonym silniku i dmucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:00, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Urwało mi słowo "czasami"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:09, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
2 nowe bledy z dzis
Kod: | RESULT: 2 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
202 fuel trim limit Bank 1
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Engine speed 768.00 rpm Engine temperature 95.44 degrees C oxygen sensor heater 69.21 % oxygen sensor voltage 1 4.86 Volt
Short circuit to batt+ emission related malfunction defect code stored after filtering Error present Static error-------------------------------------------------------------
203 fuel trim limit Bank 2
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Engine speed 768.00 rpm Engine temperature 95.44 degrees C oxygen sensor heater 69.21 % oxygen sensor voltage 2 4.86 Volt
Short circuit to batt+ emission related malfunction defect code stored after filtering Error present Static error ============================================================= |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LoKo dnia Sob 0:11, 15 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:30, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jak możesz zczytaj LIVE DATA, analog values sprawdz też jak działa sonda Oxygen sensor voltage.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:00, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Daros napisał: | Jak możesz zczytaj LIVE DATA, analog values sprawdz też jak działa sonda Oxygen sensor voltage. |
Przesyłam zdjecie analog values:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:39, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdzane na odpalonym silniku?
masz lpg, albo nie oryginalne sondy lambda?
sprawdz jeszcze raz na odpalonym silniku
po ok 5min oxygen sensor voltage zaczyna skakać ?
albo pojeździj trochę i sprawdz jak wygląda adaptacja?
bo po odłączeniu akumulatora się wykasowuje i są 0
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Daros dnia Śro 0:37, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:12, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Daros napisał: | sprawdzane na odpalonym silniku?
masz lpg, albo nie oryginalne sondy lambda?
|
sprawdzone na odpalonym silniku, mam lpg od 2 miesiecy, samochod od 4, nie wiem jakie sa tam sondy
Daros napisał: |
po ok 5min oxygen sensor voltage zaczyna skakać ?
|
po ok 5min skacze - dobrze czy źle ? aku odłączałem bo mi pojawiła się kontrolka jak by od ręcznego tylko że ! w środku, po odłączeniu aku znikła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LoKo dnia Pią 1:13, 21 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:10, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
to że oxygen skacze to dobrze, znaczy że pracuje sonda ale czy dobrze pracują to już ze zdjęć ci nie powiem. Jak masz LPG i w miarę dobrze jeździ na gazie i benzynie to ja bym zostawił te błędy są od podgrzewana sondy lambda, pewnie jak jeździsz na lpg to odłącza emulator sondy i komputer DME dostaje ten błąd.
Ciekawy jestem jak będzie wyglądać adaptation po kilku dniach, po tym można tylko ocenić czy dobrze ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:21, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
zatem odezwe sie za pare dni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:35, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Daros w błędach nie ma NIC o problemach z grzałkami sond.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 21:36, 21 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daros
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg/UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:55, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
no tak grzałki dobre , teraz przeczytałem jeszcze raz, oczywiście pisze że oxygen sensor heater 69.21 % , czyli podgrzane sondy na 69.21% .
błąd jest
202 fuel trim limit Bank 1
203 fuel trim limit Bank 2
w skrócie: adaptacja długości czasów otwarcia wtrysków, ale jak to wskoczyło jak silnik chodził na LPG .
pełniejszy opis:
“Fuel Adaptation” is the fine tune control of fuel delivery by the ECU. To accomplish this the
ECU increases or decreases fuel delivery by increasing or decreasing the time that the
injectors are open. The amount of this adjustment is known as the “Fuel Trim”. The fuel trim
values over a range of engine speeds are known as the “Adaptation Values”.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek32
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:52, 28 Paź 2011 Temat postu: inpa |
|
|
przetlumacz sobie w translatorze te bledy i bedziesz wiedzial mniej wiecej o co biega .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:26, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
rozumiem w miare angielski, tylko nie wiem czym one sa spowodowane i jak je naprawiac...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LoKo dnia Pią 23:26, 28 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|