Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[e34] Silnik pracuje do x obrotów po czym rzuca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
despero
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:48, 05 Kwi 2015    Temat postu: [e34] Silnik pracuje do x obrotów po czym rzuca

Witam.
Mój problem z silnikiem polega na tym że podczas jazdy (wcześniej rzadko, teraz to oczywiste) gdy ruszam z pierwszego biegu silnik dochodzi do 3tys. obrotów po czym nie wchodzi na więcej, dopiero gdy wcisnę gaz do dechy rusza gwałtownie i zaczyna rzucać. To samo dotyczy się innych biegów. Na dwójce dochodzi do max 2tys. obr/min. Dodam jeszcze, że zanim odpalę silnik falują mi obroty więc zawsze muszę czekać minimum minutę aż przestaną. Świeczki wymieniałem lecz to najwyraźniej nie pomogło. Silnik m20b20.
Puki co samochodu nie odpalam, nie chcę go zakatować. Pisałem na forum "5er", lecz chyba mało kto zna ten problem.

Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lewarr
Klubowicz



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chruściel
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:30, 06 Kwi 2015    Temat postu:

przepływomierz może ?? jak coś to pospadam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:04, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Może być przepływka, może któryś czujnik, może filtr paliwa a już napewno to może być pompa paliwa ;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
despero
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:57, 07 Kwi 2015    Temat postu:

W takim razie najpierw sprawdzę pompę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
despero
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:44, 08 Kwi 2015    Temat postu:

Odpaliłem ostatnio silnik. Obroty skakały z 1000 do 1500. Po dodaniu gazu słychać ciągle, że silnik zamiast nabierać mocy traci ją, jest blisko zgaśnięcia i lata na boki jak w starym ursusie. Wymienię filtr paliwa i powietrza bo dawno nie wymieniałem ale nie wiem czy to coś zmieni, zobaczymy jak będzie Wesoly.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:57, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Widzisz kolego, skakanie obrotów (tzw. falowanie) wynikają z braku właściwych parametrów odczytywanych z podzespołów... a ECU dąży do właściwej stabilnej pracy i tak podwyższa lub obniża obroty. Tak więc najpierw trzeba podpatrzeć jakie to dane wskazują podzespoły.... najczęściej jest to zwykłe lewe powietrze...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Czw 0:58, 09 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
despero
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:50, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Sprawdziłem przepływomierz powietrza otwiera się normalnie bez większego oporu, natomiast ta rura, która do niego prowadzi jest trochę nieszczelna. Jest jeden plus tj. obroty przestały podskakiwać i wskazówka stoi około 750rpm. Nie wiem jakim cudem to się stało, pod filtrem była tylko plastikowa rura wsunięta głębiej to ją wysunąłem, ale wątpię, że to przez to. I jest ciągle ten sam minus tj. silnik strasznie trzęsie jakby mu było zimno, a nie było Wesoly

P.S
Gumowa rura prowadząca do przepływki powinna być sucha ? U mnie pachnie benzyną albo olejem, albo benzyną z olejem.

Dzięki za zaangażowanie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:03, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Wydaje mi się że masz tam niezły bajzel. Napewno nieszczelności w dolocie, które obowiązkowo trzeba zlikwidować. Podpinałeś pod kompa? Co mówią czujniki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
despero
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:04, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Pod kompa nie podpinałem, bo jeszcze nie mam takiego zaawansowanego kabla Wesoly. Po za tym szukałem to ciężko znaleźć do tego modelu z 89 roku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:23, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Skromnie powiem że ja ogarniam 89 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
despero
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:38, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Jak mi się uda to z chęcią zajadę Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
despero
Początkujący



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:26, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Filtry wymienione, a usterką była popękana w kilku miejscach gumowa rura wciągająca powietrze (nie pamiętam nazwy), a do Pana ślimaka pewnie zajadę bo jeszcze pod maską wszystko nie jest do końca zrobione. Dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:08, 10 Kwi 2015    Temat postu:

No i bomba Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin