|
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudy
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:25, 17 Lut 2012 Temat postu: E34 520 m20 |
|
|
Cześć nazywam się Damian pseudo Rudy jestęm narazie wściekłym posiadaczem bmw e34 520 m20 w które wkładam narazie tyle kasy że już od tygodnia mnie głowa boli i dalej nie chce jeżdzić ... jak odbiore od mechanika to wstawię jakieś zdjęcia głupio tak przy powitaniu ale na czasie zależy potrzebuje głowicy to w/w bmw a nóż ktoś będzie miał na sprzedaż :-D
[edit by Slimak : przenioslem do działu MECHANIKA]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szparco
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:34, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
kocham ten silnik, skarbonka bez dna
zastanów się lepiej nad swapem bo i tak nie ogarniesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:21, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mówisz sparco1020? A czym objawia się różnica w awaryjności od nowszych modeli?
Te silniki z racji starej konstrukcji oraz ogromnych już przebiegów mogą mieć problemy z panewkami , względnie uszczelkami pod głowicą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 10:21, 17 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szparco
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:47, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Przecież też mamy w niebieskiej te cudo techniki pod maską. Gdy jest w dobrej kondycji to silniczek marzenie. Ale skoro kolega mówi o bólu głowy, to już nie jest dobrze..
No ale oczywiście trzymam kciuki by m20 zachować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bigos
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia/Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:10, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć Damian.
Witamy na naszym skromnym forum.
Powodzenia w reanimacji piąteczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudy
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:49, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
heh ta reanimacja dobija mój portfel powoli ale staram się ale jednak zastanawia mnie porównanie m50 do m20 ;> ? wiadomo m50 ma więcej koni ale.... ;> ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szparco
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:17, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Może opowiedz coś co jej dolega. Mam też e34 z takim silniczkiem, wcześniej też miałem, niemal każdej naprawy własnymi ręcami dokonywałem. Może coś poradzimy. Nie wspominam, że Ślimak to nasz nadworny magik i kopalnia wiedzy o mechanice BMW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudy
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 1:08, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dolegała jej nierówna praca i brak mocy w połączeniu z szarpaniem mysle przewody lub swiece wymienilem i przewody i świece i kopułke i filtry oleje ale dalej to samo no to oddałem do znajomego mechanika no i okazało się że łapka od zawotru jest pęknieta i nie paliła na jeden gar jak sprawedzałem stan oleju to było dużo za dużo i waliło benzyną i były tylko dwa słowa : o CENZURA... oddałem do jakubowa na warszawskiej żeby to zrobili ale głowica umarła nie do uratowania u korkucia dorwałem głowice ale również nadaje się tylko na śmietnik i jestem w czarnej du.ie narazie bo nikt nie ma takiej głowicy a na allegro śpiewają 500 za głowice a za silnik 800
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomson1105
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Aniołowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 1:14, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A jaką masz pojemność? Ja bym chyba wolał dołożyć te parę stów i wsadzić większą stajnię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benio83
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:52, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tomson1105 napisał: | A jaką masz pojemność? Ja bym chyba wolał dołożyć te parę stów i wsadzić większą stajnię |
Dzidzia Darek tez mial kiedys taki silnik w jednej ze swoich e34 i szczerze powiem, ze slabo sobie radzi w tym aucie. moze ja jestem zbyt wymagajacy, ale poza brakiem mocy to dosc dobry, ale stary silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudy
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:17, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
mój silnik to 2 litry rzędowa 6 129 km myślałem o większej pojemności np o starym 2,5 ~~170 koni tylko czy nie będę musiał wymieniać przy okazji skrzyni i mostu? mam 3,5 silnik z e32 jest w Elblągu taki magik co to wsadzi tak żeby wszystko działało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:25, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jedni ludzie zmieniają silnik z napędem, inni ryzykują życiem
Obadaj REALOEM czy jest różnica w półosiach, dyferencjale, wale oraz łączniku elastycznym. Zmieniałbyś z 6cyl na 6cyl, więc wał powinien być ten sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudy
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:51, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dobra mam taki pomysł podjąłby się ktoś takiej wymiany? i ile ewentualnie by to kosztowało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:54, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A spieszy Ci sie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudy
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:03, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w sumie tak bo samochód stoi już od miesiąca a do pracy trzeba jakoś jeździć a tak ciągle pożyczać też głupio. samochód stoi w chwili obecnej w za nowym dworem gdańskim u mechanika ze zdjętą głowicą ale myśle że nie ma sensu pchać więcej kasy w ten słaby m20
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szparco
Klubowicz
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 628
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:48, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A ja dziś właśnie przywiozłem sobie m50b25 które wsadze w e30
A co do Twojego auta, nie można bebechów z głowicy którą kupiłeś, wsadzić do Twojej? Bo domniewam że nie jest pęknięta.
Potem trzeba będzie sprawdzić przepływke i przewody podciśnień, jest tego pełno i mogą powodować zakłócenia pracy silnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szparco dnia Nie 1:01, 19 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudy
Początkujący
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:31, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
slimak podjąłbyś się swapa 2 litry na 3,5 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:23, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Moje zdanie już poznałeś, a dla innych nie będzie chyba zaskoczeniem jak napisze.... nie wydziwiaj , nie ryzykuj - zamontuj sprawny oryginalny silnik, nie będziesz musiał zmieniać zawieszenia, napędu itd. Nie jesteśmy inżynierami z fabryki, a te śmieszne pojęcie o mechanice które większość z nas posiada pozostawię bez komentarza
Mówisz "słaby m20". Niekoniecznie! W końcu mimo masy auta niewiele odbiegającej od innych aut z tamtych lat, jednak nadal ma sporo powyżej 100 koni. Przyzwyczailiśmy się do mocy ;-)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Nie 21:26, 19 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|